Değişime Hazır Olun
Değişime Hazır Olun

Dijital Dönüşüm iletişim ile başlar.

 

Şirketlerin% 91'i iletişimi süreçlere ve uygulamalara katmanın önemli olduğunu düşünüyor.

 

Şirketlerin% 86'sı tüm iletişim kanallarını desteklemek için serbest akışlı bir etkileşim uygulaması istiyor.

 

 

Değişime Hazır Olun

Dijital dönüşüm isteğe bağlı değildir; yıkıcı etkisi normal karşılanacaktır. Ve iş iletişimlerini dönüştürmekle başlar.

En son iletişim teknolojisinin müşterilerle etkileşim biçiminizi ve işinizi nasıl değiştirebileceğini öğrenin.

 

Müşteri Yolculuğuna Bağlanın

Çalışanların doğru iletişim araçlarını kullanmalarını sağlayın ve ardından sorunsuz bir yolculuk için müşteri temas noktalarını birleştirin.

 

İnsan Dokunuşunu Koruyun

Gerçekten kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri için gereken doğru insan bağlantılarını oluşturarak otomasyonun sizin için çalışmasını sağlayın.

 

Sorunsuz Bir Deneyim Oluşturun

İletişimi tüm işlemlere ve uygulamalara yerleştirin ve tıkanıklığı ortadan kaldırmak için arka ofisinizi ön ofise bağlayın.

 

Henüz Oyunda Erken

Sadece birkaç şirket dijital dönüşümü doğru yaptıklarını düşünüyor. Çünkü yeni başlıyor. İletişim teknolojisinin başarılı bir yolculuk için nasıl önemli olduğunu öğrenin; giderek mobil ve dijital bir işgücünü birleştirmekten kişiselleştirilmiş ve bağlı bir müşteri yolculuğu sağlamaya kadar. Doğru teknolojileri iş süreçlerinize entegre ederek, doğru bir adımla başlayabilirsiniz.

 

IDC Raporu

1.300'den fazla işletme ve tüketici, dijital dönüşümün planlanması ve iyileştirilmesi konusundaki kilit görüşlere ağırlık vermektedir.

İş iletişimi teknolojisi yolculuğun merkezinde ise, altyapının modernleştirilmesi çok önemlidir.


İÇERİĞİ PAYLAŞ